Ta vien šķiet, ka mūsdienās pateicoties dažādām modernām tehnoloģijām un jauniem risinājumiem, darbs ofisā ir pilnībā mainījies. It īpaši šajos, laikos, kad ievērojami vairāk tiek domāts par attālināta darba iespējām un tās arī nereti tiek veiksmīgi izmantotas.
Un tomēr neskaitāmi daudzās situācijās mums tomēr nākas saprast, ka ir dažādi jau ierasti risinājumi, no kuriem vēl pilnībā tomēr neesam spējīgi atteikties. Vismaz ne pagaidām. Un to man ļāva saprast nepieciešamība izmantot printeri brīdī, kad iztukšojušies tā kārtridži.
Galu galā, teju ikvienā biznesā lielāka daļa dokumentu kārtošanas notiek papīra formātā. Un pēc tam, kad printeris vairs nebija izmantojams, nācās meklēt risinājumu. Kā izrādās kārtridži printerim ir atkārtoti pildāmi, tā vietā lai uzreiz iegādātos jaunus.
Vai labāk iegādāties jaunu?
Saprotams, ka laika gaitā būs nepieciešama jaunu kārtridžu iegāde. Tomēr svarīgi, ka kārtridži ar iespēju tos uzpildīt tomēr ļauj būtiski ietaupīt. Un skaidrs, ka šajos laikos un citās krīzes situācijas tam var būt ļoti liela nozīme un tas var mainīt biznesa pastāvēšanas iespējas.
Kvalitatīvi kārtridži ir uzpildāmi un lietojami 3 līdz 10 reizes. Nepieciešamības gadījumā iespējams veikt arī nelielu remontu, kas ilgtermiņā vienalga izmaksā lētāk nekā jaunu iegāde katru reizi, kad beigusies tinte.
Turklāt, kārtridži, kuru uzpildīšana aizņem vien 10 līdz 20 minūtes lielā mērā nemaina laika patēriņu. Protams, tas atkarīgs no pakalpojuma sniedzēja pieredzes un darba kvalitātes.
Svarīgi gan ņemt vērā, ka dažādi kārtridži savstarpēji atšķiras. Piemēram galvenā atšķirība ir starp tintes printeru un lāzaerprinteru kārtiridžiem.
Izdarot izvēli par labu atkārtotai uzpildīšenai nevis jauna iegādei uzreiz arī painteresējos par to, vai šis process kaut kādā veidā ietekmēs druksa kvalitāti, proti, vai kārtridži saglabās kvalitāti Par prieku man un citiem biroja darbiniekiem atbilde bija – nē. Atkārtotas uzpildīšanas process neietekmē drukas kvalitāti.
No tā var secināt tikai to, ka dažreiz nepiesiešams nevis rīkoties kā līdz šim bijis ierasts, bet pameklēt kādu jaunu risinājumu, jo ļoti iespējams tieši to arī izdosies atrast.
Modernās tehnoloģijas pret kvalitatīviem pakalpojumiem
Nav nekādu šaubu, ka šādi pakalpojumi arvien būs pieprasīti un cilvēki tos noteikti turpinās izmantot vēl ilgi. Tikai un vienīgi tāpēc, ka pat modernās tehnoloģijas tomēr nespēj pilnvērtīgi aizvietot visus risinājumus, pie kuriem jau izsenis esam pieraduši.
Dažkārt, tas nemaz vienkārši nav iespējas. Papira formāts tik drīz vien vēl noteikti netiks pilnībā aizstāts tikai ar digitāliem risinājumiem, par spīti tam, ka mums pieejams tik modernas tehnoloģijas, kas ļauj paveikt arvien vairāk, ietaupot laiku un naudu.
Par spīti tam, dokumentu kārtošana ievērojami lielāku uzticību rada tieši tad, kad viss tiek veikts papīra formātā. Un biznesa pasaulē tam ir izteikti liela nozīme. Un tieši tāpēc arī kārtridži savu nozīmi saglabās.
Jāsāk domāt par to, kādi vēl risinājumi varētu ļaut aizvietot dažāda veida materiālu iegādāšanos no jauna, katru reizi, kad tas šķiet nepieciešams. Nemaz nešaubos, ka ar dažādu pakalpojumu sniedzēju palīdzību tuvākajā laikā biroja administrācijas izdevumus būs iespējams samazināt vēl vairāk un tādā veidā darbā varēšu strādāt vēl ievērojami efektīvāk.
Bet tikmēr turpinām strādāt iespēju robežās digitāli un izmantojam risinājumus, ko piedāvā augstas kvalitātes servisi.