Teju katrai dāmai plauktiņā atrodas vismaz viena smaržu pudelīte, kas tiek izmantota vai nu ikdienā, vai nu tikai īpašos gadījumos, bet noteikti ir! Un lielākoties, par šo smaržu izcelsmi, izvēli un aromātu buķeti zinām pietiekami. Tomēr brīdī, kad dodamies uz kādu kosmētikas veikalu, noteikti nepaejam garām smaržu plauktam, vismaz nepasmaržojot vai nenotestējot kādu jaunu aromātu! Bieži vien kvalitatīvās un augstvērtīgās smaržas ir ļoti dārgas un sevi, lai gan labprāt iegādātos, norājam, ka nevajag tērēt tādas naudas summas vielā, ko “izpūšam gaisā”. Bet tā taču nebūt nav – smaržu pasaule ir tik valdzinoša, aizraujoša un spēj darīt daudz – uzmundrināt, iepriecināt, atstāt neizdzēšamu iespaidu… Katrai sievietei vajadzētu atrast vismaz vienu, savu īsto aromātu no smaržu pasaules!
Turklāt, mums jau labi zināmā iespēja – iepirkšanās internetā, ir lielisks veids, kā varam tikt pie tīkotajām smaržām, pat nedaudz ietaupot un neiztērējot kosmiskās summas! Smaržas internetā, atrodot zināmu un uzticamu pārdevēju, iespējams atrast dažādos atlaižu un akciju brīžos, kasd no pilnās smaržas cenas varam ietaupīt pat līdz 30 un 40 procentiem, kas jau ir ļoti daudz par labu kvalitāti un brīnišķīgu smaržu.
Visu parfimēriju iespējams iedalīt trīs grupās – smaržas, parfimērijas ūdens un tualetes ūdens. Smaržas ir produkts ar vislielāko smaržvielu daudzumu ar maksimālu noturību.
Kamēr parfimērijas ūdens sastāvā ir tikpat liels smaržvielu daudzums kā smaržās, tikai šeit ir ievērojami mazāka to koncentrācija. Šī iemesla dēļ tualetes ūdens aromāts ir ļoti maigs, bet noturības ziņā neatpaliek no smaržām. Trešā grupa – tualetes ūdens ir „visvieglākā” grupa. Šeit smaržvielu daudzums ir mazāks, tāpēc smarža nav tik noturīga. Tikai īstās, pirmās grupas smaržas, ir tās, kas maksā patiešām dārgi, kamēr otrās un trešās grupas parfimērija ir daudz lētāka.
Katram tīkamāks ir cits aromāts, un kas smaržu pasaulē patīk un piestāv vienam, var nepatikt un nepiestāvēt kādam citam. Parfimērijas produkciju iedala vairākās kategorijās – ziedu, citrusaugļu, papardes, koksnes, šipras, ambras un ādas kategorijas, kur katrā ietilpst dažāda aromātu buķete un notis, piešķirot katras kategorijas smaržās specifisku noskaņu.